måndag 19 december 2011

Dan...

...före dan, före dan, före dan, före dan, före dopparedan!

Idag har dagen på jobbet inneburit att färdigställa... Det har virkats och stickats jultomtar i alla möjliga former och modeller, broderats jultavlor, virkats julklappsvantar och pannband, mm, samt färdigställt en hel massa "Hjärtekatter". De sistnämnda är gjorda av skolans 9:or, och ska skickas iväg efter jul när de andra eleverna på skolan fått beundra dom lite... ;)

Jag jobbar med ljuvliga barn/ungdomar, men nu ska det sannerligen bli skönt med jullov ett tag! Det är intensivt och alla har jullov i sikte...
Just den här veckan, veckan före jul, skulle jag önska att man kunde dra ner på tempot lite extra... Den går såååå fort, och alltid känner jag att jag inte hunnit med! Skulle vilja sitta och hinna längta efter den precis som jag gjorde när jag var liten och den aldrig kom... Nu blir det istället massa listor hit och dit för att inte missa nått (o ja, va skulle hända om jag gjorde det!?), men ni fattar!?`

Fick en sista smyckesleverans innan jul idag, och nu gäller det att pricka in några stunder så att de beställda smyckena kan bli klara! Skönt att iaf veta hur de ska se ut och vad jag ska göra... :)
I övrigt så håller jag på och julpysslar lite julklappar själv oxå, men de får ni inte se här än iaf... Det finns vissa mottagare som jag vet är här inne och läser då och då! ;D

Kram på Er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar